.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارخانه اتومبیل سازی در بابل و كوتاهي ايران خودرو
معتقدیم ایران خودرو در عمل به تعهداتش کوتاهی کرده و به وظایف خود عمل نکرده است و به همین دلیل این مصوبه طبق برنامه زمان بندی پیش نرفته که باعث بروز شایعات در جامعه گردیده است ...
کارخانه اتومبیل سازی در بابل و كوتاهي ايران خودرو

استاندار مازندران گفت: معتقدیم ایران خودرو در عمل به تعهداتش برای ساخت کارخانه خورو سازی بابل که از مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده کوتاهی کرده است.

به گزارش ایسنا ، ابوطالب شفقت در پاسخ به انتقاداتی که به استانداری مازندران درخصوص عدم ساخت کارخانه اتومبیل سازی در بابل که در سفر اول رئیس جمهور به عنوان یکی از مصوبات تصویب شد وارد شده بودگفت : کارخانه ایران خودرو در بابل و در همان منطقه ای که کلنگ آن به زمین خورده و در آن مراسم نیز علی اکبر محرابیان وزیر صنایع حضور داشت ساخته خواهد شد.


وی یادآور شد : تاکنون هیئت موسس این پروژه با حضور نماینده تام الاختیار ایران خودرو تمام قطعه سازان مازندرانی تشکیل گردید و هم اکنون نیز به صورت جدی آن را پیگیری می کنیم .


وی با انتقاد از مسئولان ایران خودرو در خصوص تأمین این شرکت در عمل به تعهداتش تصریح کرد : معتقدیم ایران خودرو در عمل به تعهداتش کوتاهی کرده و به وظایف خود عمل نکرده است و به همین دلیل این مصوبه طبق برنامه زمان بندی پیش نرفته که باعث بروز شایعات در جامعه گردیده است .





استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

صابر 26 خرداد 1387
شفقت می گفت پیمانکار نمایشگاه بین المللی مازندران در قائم شهر به تعهداتش عمل نکرد پس ما باید محل نمایشگاه را تغیر بدهیم.حالا من هم به اون می گم که ایران خودرو به تعهداتش عمل نکرد و محل ساخت این کارخانه باید عوض شود.حالا خوب سینه چاک می کنه و می گه حتما باید در همون محل گلنگ زده شده کارخونه ساخته بشه ولی به ما رسیده بود هی منم منم می کرد.دیگه نمی دونه هیچکس برای حرفاش تره هم خورد نمی کنه!
بخاطر همینه که ما همیشه تو سری خور هستیم.البته مسئولینمون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.379 seconds.